Kanał Novauto.pl
 

MathRiders – duża konkurencja na rynku szkół językowych

MathRiders – duża konkurencja na rynku szkół językowych

Dzięki przywróceniu matematyki jako obowiązkowego przedmiotu na maturze, szkoły matematyczne mają dużo pracy.

Zajęcia w szkołach MathRiders mają stymulować i rozwijać umiejętność matematycznego myślenia u dzieci w wieku od 4 lat do 18 lat. System działa m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Portugalii.

Według ekspertów z firmy MathRiders rynek pozaszkolnej edukacji matematycznej w Polsce dopiero zaczyna się kształtować, a zainteresowanie klientów zajęciami w ciągu najbliższych kilku lat powinno wzrosnąć.

– Oczywiście zaowocuje to również pojawieniem się ofert konkurencyjnych firm, głównie funkcjonujących na rynku międzynarodowym – dodaje Małgorzata Dobrowolska, główny koncesjonariusz MathRiders w Polsce, według której w naszym kraju rośnie świadomość znaczenia wczesnoszkolnej edukacji matematycznej. – Świadczy o tym m.in. fakt, że w naszych zajęciach coraz liczniej uczestniczą dzieci w wieku od 4 do 6 lat.

MathRiders oferuje dwie możliwości współpracy. Pierwszą z nich jest master franczyza (Master Franchiser) – partner udziela licencji na prowadzenie centrów nauczania na ustalonym wcześniej terytorium liczącym 5-10 min mieszkańców.

Drugą opcją oferowaną przez MathRiders jest współpraca na zasadzie licencji franczyzowej udzielanej przez spółkę Helen Doron Ltd. Obecnie pod marką MathRiders działa w Polsce jedna placówka własna i cztery franczyzowe.

– Do końca 2012 roku chcielibyśmy uruchomić co najmniej siedem centrów franczyzowych. Już wkrótce ruszą zajęcia w nowych szkołach we Wrocławiu, Płocku, Łodzi i Warszawie – wylicza Małgorzata Dobrowolska. – Nie przewidujemy natomiast tworzenia w Polsce kolejnych punktów własnych, gdyż koncentrujemy nasze działania na pozyskiwaniu nowych partnerów i ich odpowiednim przygotowaniu.

Licencja MathRiders kosztuje 5 tys. euro. Przedsiębiorca, który chce prowadzić szkołę matematyczną, musi dysponować lokalem o powierzchni min. 30 m* (dwa pomieszczenia). Na fundusz marketingowy i materiały edukacyjne trzeba przeznaczyć po 2 tys. zł. Podstawowym narzędziem promocji firmy jest system bezpłatnych lekcji próbnych. W utrzymaniu standardów pomaga system szkoleń, wzbogacany obecnie o seminaria dla nauczycieli.

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments